חדשות

נציג ישראלי בוועדה בינלאומית להתמחות באנדוסקופיה של בלוטות הרוק

פרופ' עודד נחליאלי מונה על ידי החברה האמריקאית לכירורגיית אא"ג וניתוחי ראש-צוואר לחבר בוועדה לקביעת קריטריונים בינלאומיים להתמחות בתחום חדש: אנדוסקופיות וכירורגיה מזערית של בלוטות הרוק

פרופ' עודד נחליאלי, מומחה בינלאומי בתחום הכירורגיה המזערית של בלוטות הרוק. צילום: אפרת בן-יוסף

פרופ' עודד נחליאלי, מנהל היחידה לכירורגיית הפה, הלסתות ובלוטות הרוק בא.ר.ם, המרכז לרפואת אף אוזן גרון, ומנהל היחידה לכירורגיה פולשנית מזערית של הפה, הפנים והלסתות במרכז הרפואי לגליל בנהריה, מונה לאחרונה על ידי החברה האמריקאית לכירורגיית אף אוזן גרון וניתוחי ראש-צוואר לחבר ב-Advisory Board of International Society of Sialendoscopy, הוועדה לקביעת קריטריונים בינלאומיים להתמחות בתחום האנדוסקופיות והכירורגיה המזערית של בלוטות הרוק.

הוועדה תקבע את תכנית ההתמחות לתחום חדש זה ואת הקריטריונים לאישורי ההתמחות בתחום, אשר ישליכו על כלל בתי החולים ברחבי העולם העוסקים בתחום במטרה למצב ולעגן סטנדרט מקצועי אחיד.

פרופ' נחליאלי הינו מהמפתחים והמקדמים של תחום זה בזירה הגלובלית ונחשב מהמומחים המובילים בעולם בתחום הכירורגיה המזערית של בלוטות הרוק. בשנת 1993 החל לטפל באמצעות שיטות אנדוסקופיות בחסימות של בלוטות הרוק. בהמשך הדרך, פיתח עם חברה טכנולוגית גרמנית אנדוסקופים ייחודיים לטיפול בחסימת בלוטות הרוק תוך שמירה על שלמותן ובכך למנוע את כריתת הבלוטות, כפי שהיה נהוג בעבר. מאמריו וספריו של פרופ' נחליאלי בנושא אנדוסקופיה של בלוטות הרוק זה נלמדים במוסדות האקדמאים המובילים ברחבי העולם.

נושאים קשורים:  פרופ' עודד נחליאלי,  אנדוסקופיה של בלוטות הרוק,  חדשות,  מינוי
תגובות